danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

دانیال , افتخار مااااااااااااا *****

1390/12/19 9:15
نویسنده : مامان گیتا
247 بازدید
اشتراک گذاری

hy

پسرم من و بابایی بهت افتخار میکنیم.

عزیزم روز دوشنبه صبح من و بابا تو را اول بردیم پارک و کلی توی زمین بازی کردی و بدو بدو

و بعد بردیمت خونه اسباب بازی و من به مربیت خاله افسانه گفتم: که ما میریم خرید و

تا 1ساعت دیگه میایم و رفتیم در صورتیکه اولین باری بود که به این طولانی مونده بودی

و 1.5 بودی و بازی کردی و من و بابا هم رفتیم خرید و وقتی برگشتیم اومدم دیدم نشستی پیش

بچه ها و مشغولی خلاصه کلی خوشحال شدیم و بهت افتخار میکنیم که مردی شدی برای خودت.

خریدهات را انجام دادیم و مثل همیشه عالی و تک که حتما" به موقع عکس هاش را میگذارم.

( در ضمن عکسهای اتلیه من و بابا دامون هم اماده شده بود و گرفتیم عالی شده و 20.)*****

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ilijoon
19 اسفند 90 18:21
خوش به حالت مامانم كه منو پارك نمي بره ميگه هوا سرده مريض ميشي
مامان امیر علی
21 اسفند 90 10:44
ماشاله مرد کوچک