danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

دانیال دوست داشتنی من- هورااااااااااااا

1390/12/13 8:50
نویسنده : مامان گیتا
199 بازدید
اشتراک گذاری

pesaram

سلام عشق من - خوبی - خوشی؟؟؟؟؟؟

من که هر روز صبح با دیدنت اول خدا را شکر میکنم و بعدم انرژی میگیرم و میرم سراغ کارهام.

پسرم صبح جمعه بابا رفت نون تازه گرفت و صبحانه خوردیم و بعدم با بابا دامون رفتین پارک و گردش

منم خونه و به کارهام و دایی علیرضا اومد و تا ظهر پیش ما بود و شماهام اومدین و دور هم بودیم

و کلی خوش گذشت.ناهار خوردیم و خوابیدیم و عصر هم خونه و .. با تو سرگرم بودیم.

 

اینم حکایت این چند روز که به خوبی و خوشی به پایان رسید. الان تو خوابیدی و منم برم به کارهام برسم.

((((( شب بخیر پسرم)))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر علی
14 اسفند 90 9:54
ilijoon
15 اسفند 90 0:36
اي بي وفا رسم وفا از غم نياموزي چرا؟
غم با همه بيگانگي هر شب به ما سر ميزند
جيگر خاله چرا ايليا رو تو لينك دوستات قرار ندادي؟


همین الان ایلیا جون را لینک میکنم.
مرسی که همیشه به من لطف داری و سر میزنی.