danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

تولد خاله گلاره و .... خوش گذرونی پدر و پسر******

1390/12/13 8:42
نویسنده : مامان گیتا
317 بازدید
اشتراک گذاری

tavalod

پسرم خوشگلم از پنجشنبه برات بگم:

که من و تو تا ظهر با هم خونه بودیم و کارتون دیدی و کارت بازی و با فیلت مشغول بودی

و منم سرگرم غذا و اماده شدن خودم و تدارک کارهام و ... اخه امشب مامان تولد خاله گلاره

دعوته و قراره تو و بابایی هم با هم خوش بگذرونین.( پسرم من همیشه این مهمونیها که میرم

تو با بابایی هستی- یعنی اصلشم همینه - معنی نداره پسر همیشه دنبال مامانش باشه)

تو پسر این مامانی : مستقل و قوی****

حالا بگذریم- خلاصه من رفتم ارایشگاه و ... تا عصری که خاله شکوفه اومد دنبالم و رفتیم

البته هر جا برم دلم با تو پسرم و به ما هم خیلی خوش گذشت و اینم میز شام خاله گلاره

که کلی زحمت کشیده بود و خوشمزه بودند.

بعدم کیک+ کلی عکس گرفتیم و خوش گذشت و شب اومدم خونه تو خواب بودی.

بابا گفت: که با هم رفتین گشتین و اومدین عصرونه + شام و ... کلی بازی کردین و شیر خوردی و

خوابیدی . خدا را شکر که به همگی خوش گذشت.

دامون جون از تو هم ممنونم که توی مهمونی همش تعریف از تو بود و کلی بهت افتخار کردم.

بچه ها میگفتند که افرین به دامون که هم شوهر خوبی هست هم پدر خوبی که از اول کمکت بوده

و هست . (مرسی عزیزم- و واقعا" ازت ممنونم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
17 اسفند 90 16:17
خوش به حالت چه غذاهايي جاي من خالي !!
باز هم كه منو تو لينك دوستات نذاشتي ؟؟


عزیزم چند باره که میام لینکت کنم, وبلاگت را پیدا
نمیکنه. برام وبلاگ گلترا بنویس تا لینکت کنم.
ممنون که همیشه به ما سر میزنی.