danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

اومدن شاهین و خاله مریم.

1390/10/13 19:25
نویسنده : مامان گیتا
210 بازدید
اشتراک گذاری

hy

مامانی سلام -خوبی؟؟؟

امروز قرار بود که شاهین و خاله مریم بیان خونمون و از صبح بلند شدم و جمع اوری

و اماده شدیم و ساعت 10 اومدن و تو شاهین رفتین توی اتاقت.

من و خاله با هم بودیم. البته بعد تو اومدی پیش ما و شاهین توی اتاق و ...

میامدین و میرفتین. و بعدم از علاقه زیاد همدیگر را بغل کردین و دو تایی افتادین زمین.

تو الان سرت زخم شده - یکمی هر دو گریه کردین و اروم شدین.

پسرم خیلی ناراحت شدم ولی عیبی نداره پیش میاد -بازی بود دیگه.

خلاصه ظهر رفتن و من و تو هم ناهار خوردیم و خوابیدیم .

الانم ساعت 7.5 عصره و بابا هنوز نیومده و با هم کارت کار کردیم و الانم برات کارتون گذاشتم.

 

((((دوست دارم- تا بعد خداحافظ.))))بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
18 دی 90 15:19
گیتا جون به رور نیستی خواهر