danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

تقدیر و تشکر از الماس زندگیم= دانیال.

1390/10/12 17:55
نویسنده : مامان گیتا
211 بازدید
اشتراک گذاری

dani

سلام به پسر گلم.

عزیز مامان امیدوارم که همیشه سلامت و خوش باشی و در تمام مراحل زندگیت بدرخشی.

امروز چند خطی برات مینویسم و بابت داشتن تو خدا را هزاران بار شکر میکنم.

از روزی که به دنیا اومدی و کانون زندگیمون را گرم تر کردی و با تمام شب بیداری ها- سختی ها-

سرما خوردگی ها- دندان در اوردن و .... ولی هر بار که بهت نگاه میکنم و صدای خندیدنت را

میشنوم خستگیم در می رود و از خدای مهربون سپاسگذارم که من را لایق مادری تو دونست.

و تا یک ماه دیگر که وارد 4 سالگیت میشوی میبینم که چقدر داری زود بزرگ می شوی.

البته از همین الان ازت ممنونم که مرتب میای و مامان بوس میکنی و وقتی روی زمین میشینم

میای و دستم میگیری و میگی که برو بالای مبل بشین و ....

مامان جون - دیگه از ابن بهتر و از این گنج بهتر چی می خوام؟؟؟؟؟

(((امروز یکمی باهات درد دل کردم و خیلی دوست دارم و به خدای بزرگ میسپارمت.

و موفق باشی. ((((الماس زندگیم))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
13 دی 90 14:09
پسر گلم ایشاله که قدر مامان و بابای خوبت رو بدونی و همیشه شاکر باشی .امید وارم موفق و سر بلند باشی .