danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

عکس فوق العاده از دانیال. 26 مهر 90.

1390/7/27 0:35
نویسنده : مامان گیتا
354 بازدید
اشتراک گذاری

hello

ای خدا , مامان قربونت بره , این چه مدل خوابیدنه؟؟؟؟؟؟؟

امروز خیلی پسر خوبی بودی و سرگرم بازی و ناهارت خوردی و خوابیدی.

عصر هم با بابا رفتین قدم زدین و خرید کردین و اومدین خونه.

شامت خوردی و بعدم هوس موز کرده بودی و موزتم خوردی.

و من و بابا نشستیم پای تلویزیون و بعدم من اومدم سراغ وبلاگت.

( نکته جالب: تا وارد وبلاگ شدم دیدم بالای منوی کاربران عکس خوشگل تو و کلی ذوق کردم.)

خلاصه دیدیم تو رفتی توی اتاقت و داری بازی می کنی.

بهت سر می زدیم یواشکی و می دیدیم که مشغول بازی هستی.

و بعد از یک مدت اومدیم دیدیم که بالشتت گذاشتی روی تخت و خوابیدی.

به همین شکل که بودی اومدیم قربون صدقت رفتیم و بابا ازت عکس گرفت.

عاشق این صورت معصومت هستم و افتخار می کنم که مامان همچین پسر گلی هستم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر علی
27 مهر 90 14:58
فدات بشم من خاله جون فرشته مهربون نازی .شب بخیر دوست داریم .بوس
رامیلا
27 مهر 90 19:50
به به چه پسر نازی عکس کوچولوتونو تو منوی کاربریم دیدم وبلاگ جالب دارید .
مامان سپیده
28 مهر 90 0:51
سلام تبریک میگم به خاطر برنده شدنتون تو نی نی وبلاگ امیدوارم موفق باشید
ناهید
29 مهر 90 14:36
ای جانم شب بخیر به وبم بیا.
بهی
29 مهر 90 18:58
گیتا جان خدا پسرت و برات نگه داره... وااای که چه نازه هر روز براش اسپند دود کن خانومی برای من خیلی دعا کن قراره حداکثر تا سه هفته دیگه امین محمدم دنیا بیاد... دعاکن که سالم باشه روی ماه دنی جون میبوسم