danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

خونه مامان بزرگ .( عروسی شیرین جون) 25 مهر 90.

1390/7/27 0:20
نویسنده : مامان گیتا
343 بازدید
اشتراک گذاری

aroosi

مامان جان سلام.

عزیزم این چند روز حسابی سرمون شلوغ بود و در خرید و رفت و امد بودیم.

امروز عروسی شیرین , دختر دایی مامان بزرگه.

ظهر تو رو بردم خونه مامانی و من رفتم ارایشگاه و اماده شدن و ....

ما عصری رفتیم عروسی و جای همگی خالی خیلی خوش گذشت.

تو هم پیش مامان و عموها بودی و دوست داشتم که با خودم ببرمت

ولی می دونستم که خسته می شی .

اما پسرم بدون که لحظه به لحظه به یادت بودم و چون وسط هفته بود و بابا هم کار داشت نیومد

و من رفتم و شما ها هم دوتایی با هم بودین.

عروسی خیلی خوش گذشت و شب به یادموندنی بود.

(((( شیرین جون و شاهین جان مبارکه , خوشبخت بشین.)))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)