danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

خونه تکانی و ... پیشواز عید نوروز 91

1390/12/19 9:52
نویسنده : مامان گیتا
203 بازدید
اشتراک گذاری

salam

سلام عزیز دلم - خوبی ؟؟؟ خوشی؟؟؟؟ امیدوارم که همیشه خنده روی لبای قشنگت باشه.

پسرم این روزها سرمون شلوغه و مشغول خونه تکانی هستیم و کارهامون دیگه داره تموم میشه.

الان پرده ها را بابا در اورده و انداختیم توی ماشین و .... در تدارک خریدها و ... عید 91.

پسرم - من عاشق این شور و هیجان شب های نزدیک سال نو هستم.

همه در حال تمیزی و خرید و .... خیلی جالب و دوست داشتنی است.

انشالله که شب عیدی برای همه همراه با سلامتی و خوشی و برکت باشه.

ما هم اگر خدا بخواهد کلی برنامه های مختلف + مسافرت داریم که به همگیمون خوش بگذره

و عید خوبی داشته باشیم. و مهم تر اینکه به تو خوش بگذره و امیدوارم که از ما راضی باشی.

 ( در ضمن حکایت این عکس = توی اتاقت خوابیده بودی و وقتی بیدار شدی 1 ساعتی

روی تختت بازی میکردی و بیرون نمی یومدی و من میومدم سر میزدم و میرفتم که این عکس

خوشگلم ازت گرفتم که انقدر پسر گلی هستی و میدونی این روز ها مامان کار داره هوای منو داری.

(عاشقتم- ) خب پسرم من دیگه باید برم الان صبح جمعه ساعت 9.5 و بابا رفته نون تازه بگیره

و منم برم صبحانه را اماده کنم و .... ادامه کارهاااااااااااااا. ( دوست دارم و فعلا" خداحافظ)******

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
19 اسفند 90 10:46
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما


مرسی از اینکه به ما سر میزنید و حتما" میام و خوشحال
میشم.
مامان امیر علی
21 اسفند 90 10:45
خسته نباشید ایشاله سالس پر از شادی و رضایت در پیش داشته باشید .


مرسی خواهر جون, بوس
ilijoon
26 اسفند 90 20:28

سال نو پيشاپيش مبارك


سال نو مبارک امیدوارم که سالی پر از سلامتی . خوشی و پر برکت باشد.
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 90 10:00
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .




مرسی عزیزم, پیشاپیش سال نو مبارک .