danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

رفتن به پارک گلبرگ .( دنی و بابا دامون) 22 مهر 90.

1390/7/23 9:15
نویسنده : مامان گیتا
283 بازدید
اشتراک گذاری

jome

سلام پسرم صبح بخیر.

امروز جمعه از خواب بلند شدیم و بابا رفت نون تازه گرفت و با من وبابا صبحانه خوردی.

بازی و میوه و ... ساعت ١١ دوتایی رفتین پارک گلبرگ.

هر جمعه صبح با بابا دامون میرید پارک.(خوش باشید پدر و پسر.)*****

کلی بازی و سرسره و بابا ازت عکس های خوشگل گرفته و اومدین خونه.

من رفته بودم پیش مامان ناری و خاله نادیا و ... تا عصری بودم.

تو هم با بابا با هم بودین و ناهار خوردین و خوابیدین و کلی خوش گذروندین تا من اومدم.

((((اینم از این دو روز تعطیلی که به ما خوش گذشت, دیگه وقت خوابه, شب بخیر.)))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد صدرا
26 مهر 90 12:53
عکس نی نی تون توی وب من نمایش داده میشه!
آرزو
26 مهر 90 14:02
به به گل پسر هم برنده شدنت رو تبریک میگم هم اینکه تبریک ویژه به خاطر داشتن یه همچین مامان عاشق و با حوصله که نمیذاره لحظه ای ه غفلت بره همه رو شکار میکنه امیدوارم همیشه خندون و شاد و موفق باشی
آرزو
26 مهر 90 14:04
مامانی لطفا بالای صفحه نمایش سن دانیال جون رو فعال کن تا بدونیم این گل پسر الان چند سالشه مرسی
نگين
26 مهر 90 15:04
سلام خوشحال شدن عكس منداي عزيزرو توي ني ني وبلاگ ديدم . فرصت كرديد به ما هم سري بزنيد خوشحالمون ميكنيد
نگين
26 مهر 90 15:05
ببخشيد اسم دانيال جونو اشتباه گفتم
مامان امیرعلی
26 مهر 90 18:07
انشالله همیشه شادوخوش باشید