danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

مهمونی خونه خاله ناهید و .... پسر گلش پارسا جون.

1391/2/18 14:10
نویسنده : مامان گیتا
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر گلم دیروز خونه خاله ناهید دعوت بودم که از اولین دوستای دوران دانشگاه من بود.

که بعد از مدت ها همدیگر راپیدا کردیم و کارهای تو را اماده کردم و ظهر بابایی اومد پیشت و من رفتم

تا عصری که خیلی خوش گذشت خونه ویلایی شیک با حیاط با صفا و تراس خوش منظره که وقتی نشستیم توی تراس ناهار بخوریم انگار اومده بودیم توی طبیعت و .... شمال .

خلاصه تا عصری بودم و با خاله حمیده اومدیم خونه . اینم عکس پسر خوشگل خاله ,پارسا جونه که کلاس 5 دبستان هست و بسیار اقا و با ادب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
19 اردیبهشت 91 11:12
چه خونه باصفایی


هر چی از خونش برات بگم کم گفتم خیلی با صفا بود مثل اینکه شمال اومده بودم.