danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

جمعه صبح و ..... بوستان گفتگو *******

1391/2/8 19:43
نویسنده : مامان گیتا
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام و صد سلام به پسر گل خودم.

عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت باشی و همینطور خنده به لبات باشد.

پسرم این چندمین جمعه صبح هست که ماشین بابا بزرگ ... تا ظهر هر جمعه دست ماست که تو را به جاهای مختلف ببریم.

این هفته تصمیم گرفتیم گه بعد از صبحانه و اماد ه شدن بریم بوستان گفتگو که خیلی تعریفش را شنیده بودم - سمت گیشا.

خلاصه رفتیم و رسیدیم و وقتی وارد پارک شدیم باورم نمیشد که اینقدر بزرگ و زیبا باشد.

نمیدونم از کجاش بگم ؟؟؟؟ باغ مجسمه ها- باغ های اورپایی -دریاچه - جاده سلامت - سفره خونه و ...

در پایین کلی عکس+ مطلب گذاشتم با توضیحات که امیدوارم با خواندنش لذت ببرین و حتما" برین میدونم مثل ما سورپرایز میشوین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
12 اردیبهشت 91 17:44
فدات بشم خاله جونم با اون تیپت و خنده هات .همه خاطرات را خوندم خوشحالم که بهتون خوش گذشته ماشاله به این همه عکس توپ و منظره هاش دلم برات یه ذره شده هر چی باشه من و تو عالمی داشتیم با هم بیا زودی پیشم


مرسی خاله جون منم دلم برات تنگ شده بوس.