danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

کلاس و .... شام مهمون خونه مامان بزرگ , هوراااااااااااااا

1391/1/28 11:29
نویسنده : مامان گیتا
350 بازدید
اشتراک گذاری

hy

سلام به عشق زندگیم .

عزیزم از دیروز یکمی حالت سرما خوردگی و تب و سرفه داری و من و بابا هم تا صبح بالا سرت بودیم

و بهت رسیدگی کردیم الان خدا راشکر بهتری. الانم برات سوپ گذاشتم و بابا هم خونه مونده و داره برات جوجه درست میکنه تا جون بگیری.

روز شنبه با هم خونه اسباب بازی صبح رفتیم و اومدیم ناهار خوردیم و خوابیدیم تا عصری که دو تایی قدم زنون تا مسیری با هم رفتیم و سوار تاکسی شدیم و رفتیم کلاس و توی کلاس عالی بودی و ازت راضی بودن

و بعد از کلاس رفتیم خونه مامان بزرگ شام دعوت داشتیم بابا هم ساعت 9 اومد اونجا. نزدیک خونه مامانی یک بوستانه به اسمه ارکیده که با هم رفتیم و بازی کردی و ورزش و عکس گرفتیم و اومدیم خونه مامانی و کلی اونجا هم بازی و شیطونی و ...

شام هم مامانی برامون ماهی سفید و خورشت الو مسما که خیلی خوشمزه بود و ... خوردیم و اومدیم خونه.

از دیروز هم که تو سرما خوردی و خونه ایم و به تو رسیدگی میکنیم. دوست دارم و به خدا میسپارمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Aghbanoo
28 فروردین 91 11:45
سلام...وبلاگ قشنگتو به نی نیت تبریک میگم.خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید


مرسی از لطفت و خوشحال میشم که بیشتر به ما سر بزنین
مامان امیر علی
29 فروردین 91 1:45
سلام خاله جون خیلی ببخشید دیر فهمیدم شرمندم کلی این چند روز گرفتار شده بودم .ایشاله زودی خوب بشی عزیزم .بیشتر مواظب باش مامان گیتا .


باشه گلم الان خدا راشکر بهتره و مرسی از محبتت. )
مامان امیر علی
29 فروردین 91 2:05
گیتا جون فردا زنگ می زنم کلی برات تعریف دارم از تاخیرم


منتظرم عزیزم بوس.
آرتین خان
30 فروردین 91 14:57
سلام عزیزم این آدرس جدید منه
البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم
http://artinkhaan.blogsky.com
www.artinkhaan.niniweblog.com


آخ که شام خونه مامانی چقدر حال میده


مرسی عزیزم که به ما سر زدین , حتما" میام پیشتون
مامان امیر علی
31 فروردین 91 18:03
خاله جون چطوری ایشاله خوب خوب شده باشی


اره خاله جون حسابی مامانم بهم رسیده خوب شدم خدا را شکر. )