danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

تشکر ویژه از دایی علیرضا جون *****

1390/12/29 8:55
نویسنده : مامان گیتا
718 بازدید
اشتراک گذاری

dayi jooooonam

داداش گلم نمیدونم از کجا شروع کنم که وجودت و حضورت افتخاری برای من و دامون و دانیال هست.

خیلی خیلی ازت ممنونم که همیشه پشت و یار و یاور من و ... و حالا دامون و بخصوص خواهر زادت

دانیال بوده و هستی. این سالها خالصانه به ما لطف داشتی و در کنار بقیه عزیزان که همیشه

محبتشون شامل حال ما بوده تو همیشه چند قدم جلوتر برای ما قدم گذاشتی.

همیشه به دانیال میگم که انشالله بزرگ شد قدر این دایی گلش را بدونه و امیدوارم که بتونه

گوشه ای از زحمات تو را جبران کند.

از اینجا سال نو را بهت تبریک میگم و امیدوارم که سالی سر شار از سلامتی و موفقیت و خوشی

برات عزیزم باشد و مثل همیشه بدرخشی .

به داشتن همچین برادری افتخار میکنم و خدا را شکر میکنم.

((( اگر تک تک کارها و لطف های تو را بخوام بگم و بنویسم تا 100 صفحه بعد ادامه دارد که خلاصه کردم))))

در کنار تمامی محبتات اومدی و عیدی دانیال را هم زودتر دادی و چون قراره از امروز یک هفته ای

بری مسافرت.

عیدت مبارک- از راه دور میبوسیمت و به خدای بزرگ میسپاریمت. بهت خوش بگذره . هنوز نرفته

دلمون برات تنگ شده. ناراحتبای بای

 

 پسرم بدو بیا ادامه مطالب عیدیت را دایی علیرضا گذاشته*****

eydi

اینم عیدیت پسرم که دایی جون زحمت کشیده و گفت: که هر چی دوس دارین براش بگیرین.

ممنون دایی جون - دوست دارم - بوس.تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)