danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

خاطرات این چند روز !!!!!!!!!!!!!!!!

1390/12/10 0:15
نویسنده : مامان گیتا
182 بازدید
اشتراک گذاری

salam

سلام به پسر خودم- خوبی عزیزم.

امیدوارم که همیشه سلامت و خوش باشی.این هفته سرم شلوغ بود و الانم ساعت 12 شب

اومدم و مشغول نوشتن وبلاگت شدم.

از شنبه برات بگم که بعد از تولدت این یکی دو روز سرگرم تمیزی و جمع اوری خونه بودم و .... و استراحت.

عصری با بابایی رفتین کلاس و منم خونه و منتظر تا شما ها بیاین و شام درست کردم و ...

روز یکشنبه صبح با مامانی رفتم بازار مولوی- مامانی میخواست پرده بگیره و با هم تا ظهر سرگرم

خرید و گشت و گذار بودیم.

ناهار هم من و مامانی رفتیم بیرون و بعدم مامانی اوردم خونمون.

صحنه جالبی بود وقتی ما دو تا اومدیم خونه کلی ذوق میکردی و خلاصه با مامانی سرگرم شدی.

روز دوشنبه مامانی برامون قرمه سبزی درست کرد و به به جای همگی خالی******

مامانی برات قصه میگفت و باهات بازی میکرد و سرت گرم بود تا عصری که دایی اومد دنبالش و رفتند.

در ضمن کادوی تولدتم رحمت کشید و پول داد.(مرسی مامانی جونم-دوست دارم)****

اینم از خاطرات این چند روز *****(راستی با بابا دامون خونه اسباب بازی هم میری و عادت کردی ودوست داری.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)