danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

مهمون کوچولوی ما...... اناهید جون.

1390/11/25 8:47
نویسنده : مامان گیتا
387 بازدید
اشتراک گذاری

hy

عزیز مامان سلام .

پسرم دیروز عصری بعد از اینکه از خواب بلند شدی و عصرونت خوردی خاله میترا زنگ زد و گفت: که

اگه هستی من اناهید را بیارم پیش دانیال تا با هم بازی کنند و منم یک ساعتی جایی برم و برگردم.

منم گفتم که حتما"بیارش و خوشحال شدیم.

اناهید جون اومد و اول هرکدوم برای خودتون بازی میکردین و کم کم با هم جور شدین و مشغول بازی

شدین و با هم کارتون دیدین , کارتها را اوردم و ازتون پرسیدم و شام خوردین و خلاصه کلی با هم

سرگرم بودین و تو مظلوم و گاهی هم اناهید میومد یک بوست میکرد و به من و بابا دامون میگفت:

که من دانیال را بوس کردم. ما هم میخندیدیم و از دیدن دنیای کودکانه شما لذت میبردیم.

وقتی هم خاله میترا اومد دنبال اناهید کلی گریه کرد که من نمیام و ما راضیش کردیم و قول گرفت

که باز هم بیاد . اینم از دیشب که تو مهمون داشتی و من و بابا هم کلی بهتون رسیدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
25 بهمن 90 21:07
قربون پسر ساکت و اقا خودم برم من