danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

اتلیه . (روز تولد دانیال ) 21بهمن 90.

1390/11/21 18:28
نویسنده : مامان گیتا
344 بازدید
اشتراک گذاری

nafas

عشق من امروز تولدت برنامه ریزی کردیم که ببریمت اتلیه و چند تا عکس یادگاری ازت بگیریم.

اینجا اماده شدی و مثل همیشه تیپت 20 مامان جون- ماشالله.*****

رفتیم عکس گرفتیم و من و بابا هم چند تا عکس خوشگل در روز تولد تو عزیزمون گرفتیم.

اومدیم و ناهار هم به مناسبت تولدت از پدر خوب غذا گرفتیم و خوردیم و بعد هم تو خوابیدی .

من و بابا هم نشستیم سی دی دیدیم و امروز بهترین روز زندگی من و بابا دامون هست.

( عکس ها در ضمن تا 2 هفته اینده اماده میشود و حتما" توی وبلاگت میگذارم.)) ( در ضمن ادامه مطالب بیا عزیزم - از شهر بازی برات بگم!!!!!)

asalam

عزیزم هفته پیش سه تایی رفتیم مرکز بازی که به تازگی در شرق تهران افتتاح شده و خیلی تمیز

و مناسب و 2 طبقه بازی های منتوع. تو هم کلی ذوق کردی و بدو بدو و ما هم دنبال تو .

اینجا اومدی مشغول بازی و من و بابا هم لذت می بردیم. ( خوش باشی گلم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
21 بهمن 90 20:53
وای به به چقدر خبرهای قشنگ و شاد .خوش به حالت دنی جون .ماشاله به تیپت و این مامان خوش سلیقه .