danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

رستوران زرچ . ( مامانی و دوستاش)*****22 دی 90

1390/10/23 9:33
نویسنده : مامان گیتا
2,098 بازدید
اشتراک گذاری

resturan

سلام عزیزم- امیدوارم که همیشه خوش باشی.

روز پنچشنبه قرار بود که مامانی با دوستاش ناهار بره بیرون.

تو و بابایی هم با خونه بودین. ناهار خوردین و بابا حمامت کرده و خوابیدین تا عصر که من اومدم.

من هم با خاله شکوفه و شیدا و نسیم رفتیم رستوران زرچ . جای همگی خالی.

من اولین بار هست که از خودم توی وبلاگت عکس میذارم ( برای یادگاری)

من ( اولین نفر از سمت راست) هستم , برای دوستان و خاله های عزیزی که من را تا حالا ندیدن.

بهر حال ناهار خوردیم و بعد هم رفتیم مرکز خرید الماس (شرق تهران) که خیلی قشنگ بود.

گشتیم و اومدیم کافی شاپ و چایی و کیک خوردیم و اومدم خونه.

سه تایی با هم گفتیم و خندیدیم و با تو بازی کردیم .

شب و روز خوبی بود- خوب بخوابی عشق من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
23 دی 90 13:36
همیشه شاد و خوش باشین