danialdanial، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دانیال زرنگ مامان بابا

تراشه های الماس. 6 دی 90.

1390/10/6 18:04
نویسنده : مامان گیتا
729 بازدید
اشتراک گذاری

tarashe

پسرم امروز تصمیم گرفتم که این پکیج تراشه های الماس را برات بگیرم.

البته از مدت ها قبل که خاله ندا برای امیر علی گرفته بود به من هم گفته بود

که برای دانیال هم بگیر که من هم امروز سفارش دادم و عصری اوردند

و به امید خدا با هم شروع میکنیم و امیدوارم که تو هم همکاری کنی

و پیشرفت کنی و به قول خانم دکتر بهنیا خیلی با هوشی ولی یکمی بازیگوشی و علاقه به

تلویزیون که سعی میکنم که انها را هم کنترل کنم که موفق باشی و میدونم که رو سفیدمون میکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر علی
7 دی 90 2:07
خاله جون امیدوارم موفق و سلامت و شاد باشی و مامان و بابا رو زودی خوشحال کنی .فدات بشم من
مامان امیر علی
8 دی 90 12:32
خاله جون ایشاله که سرما خوردگیت بهتر شده باشه .بوس گنده
آرتین خان
8 دی 90 21:21
مبارک باشه دانیال جون راستی مامانی از سی دی ها راضی هستی؟ برای آرتین یک سال و نیمه مناسبن یا زوده؟
مامان امیر علی
9 دی 90 16:31
سلام خاله جون ایشاله خوب شده باشی خاله جون .بوس دوست دارم مرسی از شما به خاطر رای هایتون و لطفی که به ما دارین .خاله جون اگه روزی تو هم مسابقه شرکت کنی و رای بخوای من همه فامیل و دوست و محل را بسیج می کنم چون مثل امیر علی برام عزیزی و تمام عزمم را جزم می کنم تا تو برنده بشی و خوشحال چون خوشحالی تو خوشحالی ما هم هست .بدون من واقعا عاشقتم .بوس